A ŠKODA Connect szolgáltatáscsomag alapvetően három részre bontható:
- Infotainment Online
- Care Connect
- Vészhívás
INFOTAINMENT ONLINE
Ezen gyűjtőnév alatt számos online szolgáltatáscsomag érhető el.
Online térképfrissítés és közlekedési információk: Az online térképfrissítésnek és közlekedési információknak köszönhetően a navigációs rendszer mindig naprakész, a térképen folyamatosan frissülnek a vezető számára hasznos forgalmi információk.
Parkolóhelyek és üzemanyagtöltő állomások: Amellett, hogy megkapjuk az úti célunk eléréséhez szükséges haladási információkat, parkolóhelykereső funkció is elérhető, amely képes meghatározni, hogy az adott parkolóban hány szabad hely vehető igénybe.
A töltőállomás-kereső megmutatja, hogy az adott pillanatban milyen töltőállomások találhatók a közelünkben, típusuk, áruk és távolságuk szerint.
Google Earth: A kijelzőn megjeleníthető realisztikus képek segítségével könnyebb a tájékozódás, így még érkezés előtt virtuálisan bejárható a terület.
Hírek és időjárás:Előfizetéssel saját hírportálra is szert tehetünk, ahol kizárólag a saját érdeklődési körünknek megfelelő információk között böngészhetünk.
Az aktuális helyzetet és az úti célt figyelembe vevő rendszerek segítségével pedig automatikusan frissülő időjárási információkat kaphatunk.
Útvonal-importálás:Ez a funkció lehetővé teszi, hogy a ŠKODA-portálon megjelölt vagy elmentett útvonalak áttölthetők legyenek a navigációs rendszerbe, így egyszerűbbé és kényelmesebbé válik az útvonaltervezés.
CARE CONNECT
A CARE CONNECT funkció két szolgáltatási kört tartalmaz, ezek közül az egyik az úgynevezett proaktív szolgáltatásoké, amelyek összeköttetést biztosítanak a választott márkakereskedéssel; a másik szolgáltatási kör pedig a távoli hozzáférés biztosítása, melynek segítségével akkor is hozzáférhetünk autónkhoz, ha nem ülünk benne.
1. Proaktív szolgáltatások:
Járműállapot-jelentés:Lényege, hogy aktuális állapotjelentéseket küld autónkkal kapcsolatban.
Szervizidőpont-egyeztetés:A funkció továbbítja az állapotadatokat a választott szervizpartnernek, ha aktuálissá válik a következő szervizidőpont. Ezek után a szerviz felveheti a kapcsolatot az ügyféllel az előjegyzés ügyében.
Infohívás funkció:Ha a használat során bármikor kérdés merülne fel a ŠKODA Connect szolgáltatással kapcsolatban, egy egyszerű gombnyomással kapcsolat létesíthető a call-centerrel.
Műszaki segélyhívás:A műszerfalon felvillanó hibajelzés esetén azonnal felvehető a kapcsolat a call-centerrel, illetve a járműadatok is továbbíthatók az ügyfélszolgálat képviselőihez.
Automatikus balesetértesítés:Abban az esetben, ha az autó olyan mértékű balesetet szenved, melynek során a légzsákok kinyílnak, a rendszer automatikusan vészhívást kezdeményez a központ felé, ahonnan azonnal küldik a segítséget. Ha a szenzorok a sürgősségi hívás határszintjénél enyhébb balesetet érzékelnek, az autó akkor is felkínálja a hívás lehetőségét.
2. Távoli hozzáférés:
Vezetési adatok:Az utazással kapcsolatos összes adat áttekinthető (fogyasztás, átlagsebesség, távolság, utazási idő), ennek segítségével vezetési stílusunkat a fogyasztás optimalizálásához igazíthatjuk.
Sebességértesítő: Értesít, amikor a jármű eltér az általunk előre meghatározott paraméterektől.
Parkolóhely, fény és hangkürt: Ennek az egyszerű alkalmazásnak a használatával mindig pontosan tudjuk, hol áll az autónk. Térképes ábra áll rendelkezésünkre, amelyen meg van jelölve az autó aktuális parkolóhelye, valamint annak pontos címe és a hozzá tartozó GPS-koordináták is.
Online lopásvédelem: Telefonon vagy e-mailben értesítést küld a tulajdonos részére a riasztásról, beleértve a riasztó bekapcsolásának okát is.
VÉSZHÍVÓ RENDSZER
Abban az esetben, ha a légzsákok vezérlőegysége súlyos balesetet jelez, az autó automatikusan vészhívást kezdeményez. Ezenfelül elküldi az autó pontos pozícióját, az utazás irányát, az utasok számát és az ütközés súlyossági fokát is.
A vészhívást a sofőr és az utasok is kezdeményezhetik, így abban az esetben is jelezhetünk, ha egy másik balesetnek vagyunk tanúi.
A ŠKODA Connect az autó vásárlását követő egy éven át térítésmentesen állnak rendelkezésre. Ezt követően a távelérési funkciók díj ellenében, míg minden további Care Connect-szolgáltatás (proaktív szolgáltatások és segélyhívás) további 13 éven át ingyenesen vehető igénybe.
Bővebb tájékoztatásért keresse bizalommal ŠKODA-értékesítő kollégáinkat Pesti úti szalonunkban, vagy a 06-20-583-6515-ös telefonszámon!