Új SKODA SUPERB

Ha a megújult ŠKODA SUPERB modellre pillantunk, rögtön látjuk, hogy ez most valami új és magával ragadó. A modell karakterét meghatározó új lökhárító, hűtőrács és fényszóró mind a legfrissebb ŠKODA dizájntrendhez igazodik, ahogyan a hátsó rész is. Teljesen LED technológiájú hátsó lámpák, krómcsík a csomagtérfedélen, és a márkajelzésként használt ŠKODA felirat is mind izgalmas újdonság. Mégis azt kell mondanunk, hogy az újdonságok csak részben láthatók.
superb

Külső dizájn: 

A ŠKODA SUPERB elsőként a márka történetében LED-Mátrix fényszórókkal is
rendelhető. Ez a technológia lehetővé teszi, hogy mindig a lehető legjobb
fényviszonyok között vezethesse autóját. GPS adatok és a fedélzeti kamera képe
alapján szabályozza a fénycsóva képét a legoptimálisabb megvilágítás érdekében
mindig úgy, hogy ne zavarja közben a forgalom többi résztvevőjét.

Az összetéveszthetetlen hátsó ŠKODA felirattal az új SUPERB büszkén hirdeti a gyökereit. Az 5. ajtón található elemek összességét egy króm díszléc és a teljes hátsó LED-fényszórók exkluzív kombinációja egészíti ki.

Belső dizájn:

Kiválaszthatja a kedvenc színét, vagy a tíz lenyűgöző színből álló választékból teheti teljessé minden napját. 

A belső térben kiváló minőségű anyagokat és precíz kidolgozást találunk, amelyet a kartámasz és a kárpit varrásai is kiemelnek. A műszerfalon, az ajtókon, a kormánykeréken és a sebességváltó karon számos króm elem található.

Asszisztens rendszerek:

A teljes LED-mátrix fényszórók mátrixszerű fénysugarakkal működnek. Ez lehetővé teszi a távolsági fényszórók folyamatos használatát a többi vezető elvakítása nélkül. A szélvédőn lévő kamera segítségével a mátrixfényszórók reagálnak a forgalmi helyzetekre, és csak a fényszórók egyes elemeit kapcsolják ki. A többi elem bekapcsolva marad, és megvilágítja az utat. A mátrixfényszórók a navigációs rendszerből származó információkat is felhasználják, ennek köszönhetően a távolsági fényszórók csak lakott területen kívül kapcsolnak be.

Predektív tempomat: A kamerától és a navigációs rendszertől érkező részletes információk segítségével a PCC képes a következő 1-2 km-en előre látni a vezetési körülményeket. Ha szükséges, akkor a rendszer módosítja a beállított utazósebességet, és sebességet is vált (a DSG-vel szerelt járműveknél). A PCC fokozza a vezetői élményt és biztonságot, miközben üzemanyagot spórol, így csökkentve a CO2-kibocsátást.

Közlekedési torlódásasszisztens: Ez a funkció a DSG-vel szerelt járművek közlekedési torlódások esetén történő vezetését segíti. A motor, a fékek és a kormánykerék vezérlésével távol tartja a többi járműtől, lefékezi az autót, és elforgatja a kormányt a környező járművek mozgásának lemásolásához (legfeljebb 60 km/ órás sebességig).

Parkoló asszisztens: Csökkentse minimálisra a parkolóasszisztens segítségével a szűk helyekre való parkolásból adódó nehézségeket. A rendszer automatikusan kiválasztja a megfelelő parkolóhelyet a párhuzamosan vagy egymásra merőlegesen álló járművek között.

Manőverezési asszisztens: A parkolóasszisztens érzékelői segítségével ez a rendszer védelmet biztosít az autótól követési távolságban (legfeljebb 10 km/órás sebességnél) lévő akadályok ellen. Ha akadályt érzékel a rendszer, akkor az akadálytól való távolság és az autó sebessége alapján vészfékezést hajt végre.

Front Assist prediktív gyalogosvédelemmel: Az elülső hűtőrácsba szerelt radarkészüléket használó Front Assist rendszert azért terveztük, hogy folyamatosan ellenőrizze az előttünk haladó járműtől való távolságot, de vészfékezési funkciót is magában foglal. Az új SUPERB prediktív gyalogosvédelemmel kibővített Front Assist rendszerrel van felszerelve, amely hang- és fényjelzéssel, valamint enyhe fékezéssel figyelmezteti a vezetőt.

Sávtartó asszisztens: Rábízhatja a sávtartó asszisztensre, hogy autója mindig a megfelelő sávban haladjon.

Technológia:

A csúcsminőségű változatunk kétliteres benzinmotorral, 272 LE-vel és négykerék-meghajtással érkezik. A legerősebb dízelmotorunk 190 LE tiszta teljesítményre képes. A környezetvédelmi és kibocsátási szabványok tekintetében a dízelmotorjainkról elmondható, hogy szelektív katalitikus redukciót alkalmaznak. Ez a rendszer AdBlue® adalékanyagot fecskendez be a motorba, hogy csökkentse a mono-nitrogén-oxidok (NOX) kifejlődését. A motorpaletta hamarosan hybrid meghajtással is elérhető lesz.

Bővebb információért keresse értékesítőinket!